Måndag.

Kanske man ska uppdatera mera.. Idag är det då måndag och jag älskar mina sovmornar :P Idag tog mamma ut Assar för jag sov för länge.

Mamma har varit hos tandläkaren och dragit ut fyra (FYRA!) tänder. stackars min mamma!

Jag känner mig lite ivägen. ligger mest på soffan och tittar på tv, ja jag går ut med hunden oxå... försöker varva latheten med att diska smått, torka av bordet efter maten, plocka lite, hjälpa i tvättstugan och idag lagade jag mat. mest för att mamma inte fick äta fast föda.... Ska damsuga köket och sovrummet (den golvyta som finns)

så kanske jag inte känner mig helt värdelös.


Älskade Hund <3




Lugn.


Kommentarer
Postat av: Sabine

Halloj! hur är det?? Jag har utmanat dig på bloggen! :D Kraaaam!

2010-02-02 @ 11:09:28
URL: http://sabinekaka.blogg.se/
Postat av: mamma

dumma unge du är inte värdelös, för att du inte gör massa saker hela tiden, fattar du inte att jag gillar att ha dej hemma, även om du bara skulle ligga på soffan. löv u

2010-02-02 @ 12:13:41
Postat av: farmor

När man ser dina vackra vinterbilder så försöker man stå ut med vintern ett tag till (fast inte alltför länge). Du tar fina bilder, du målar väldigt bra och du är hjälpsam, vilken tjej du är!!!

Kram

2010-02-02 @ 14:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback