Burn like fire.

Crapy fucking ashole day.

nej nu ljugade jag dagen har varit helt ok. jag har varit helt inne i isfolkets värld och Sarah har byggt puzzel och tittat så smått på barntv.

Mitt huvud känns fyllt av bomull (till skillnad från det vanligvist "luftiga" känslan) och min hals iriterar mig.

Igår hadde vi brasa på gården. typ som majbrasa fast i feb..

Lockande, pockande varma lågor som jag gärna hadde ställt mig mitt i och låtit lågorna slicka längstmed kroppen.. Känna hur det bränner på huden. Bränner bort allt skit.. så att en ny bättre Simone kan växa upp. Precis som fågel fenix. Corny? i know.


Men dont worry, jag gjorde det inte :)


Kommentarer
Postat av: mamma

jag förstår känsllan, men vatten är oxå renande.. så låt vattnet skölja bort ditt gamla skit..i stället det gör inte lika ont..

2010-02-19 @ 18:09:41
Postat av: Simone

Mamma men vatten är inte lika lockande som vatten. vatten är kallt och blött. eld är varmt och varmt :P

2010-02-20 @ 12:11:32
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback