Datakrångel..

GAH! hadde skrivit ett inlägg och så stänger den här jävla fucking fuck datorn av sig! 3 gånger inom loppet av ett par minuter, den han inte starta upp igen förens den la av. jag fattar inte vad som är fel, helt plötsligt stänger hela datorn ner, och ibland så blir skärmen svart och ett par sec senare är den tillbaka och så står det en varningsruta *dina bildskärmsinställningar slutade att fungera* eller nått sånt. Datorn är ett år gammal och den har strulat sen den var bara några månader gammal. då undrar ni varför jag inte fixat det tidigare? ringt säljaren och så. ja det kan man fan undra. idiot kanske jag är! men nu mailar jag expert och förklarar situationen, man borde ändå ha 2 års garanti, fast man inte har försäkring. för det är ett fabrikatsfel (vista antagligen) och INTE nått jag har gjort med den.

Iafall.

God morgon, eller särskilt god är den inte i mitt fal, har sovit dåligt och vaknat 4-5 gånger inatt. desutom har jag drömmt nästan hela natten. och det gör man inte om man sover djupt. drömmar kommer när man har lätt och orolig sömn. så ja jag har sovit rätt knasigt inatt. Drömt konstigt och om en person jag igentligen inte vill drömma om *it makes it harder to leave it behind and stop thinking about you*



Zumba kursen var full, men jag står på väntelistan och är det nån som hoppar av så har jag chans att få plats. ska jag gå på zumba så får jag en plats, och om inte? ja då får det vara. Ska maila om silverlera kursen oxå (om inte Mia ringer)


Nä nu ska jag klä på mig och borsta våra tänder innan vi går ut en stund. det är kallare idag och solen lyser.... med sin frånvaro :/


Kommentarer
Postat av: mormor

ja det är kul när datan inte funkar eller hur

men ha en bra dag i alla fall även om solen lyser med sin frånvaro kram

2010-01-18 @ 10:31:21
Postat av: Erica

Har oxå en piss data som strular, därför jätta bra att Janni har en=)

Vad är Zumba?

2010-01-18 @ 19:24:24
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback