Så var det gammla året slut, slut, slut.

Jag är helt slut! man skulle kunna tro att jag varit uppe halva natten och spelat spel och umgåts.. men vänta... det har jag ju!

Blev utbjuden till Kusin med familj ute i svanberga. God mat och trevligt sällskap. Men vid 10 var jag trött och redo för sängen. Men vafan, en jävla dag som man MÅSTE vara vaken till tolv. ja då är jag fördig redan vid 10! Men lyckades hålla mig vaken med hjälp av en shot Turkisk peppar och Ungarnas lek. japp för både Wiliam och Liv var vakna ända till tolvslaget.





Det nya året inväntades i vardagsrummet med skumpa och Tolvslaget på Skansen. Och ungarna ställde sig i fönstret och kollade på fyrverkerierna..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback