Vinter, ja såklart.

Nu var veckans första arbetsdag avklarad. nu ska jag sitta vid datorn och leka lite, vid 18.00 (finsk tid) ska jag plugga minst en timme. nu är semestern över nämligen. Jag tjuvstardade redan i fredags


Jag har börjat dra in maskor på mössan, you know, man stickar ihop två maskor för att minska dem. japp. det blir supergreat.


Idag var vi ute en stund innan lunch, oj vad vackert det är ute! fattar inte varför folk klagar på vinter och snö, DAAH det är VINTER! det ska vara såhär då! ni får tålmodigt vänta till våren och sommarn eller flytta till thailand där det är konstant 30 plus grader. men sluta gnäll, ni bor i norden. har ni alldrig hört frasen "kallt så in i NORDEN!" jag är glad för vi har fått en riktig vargavinter i år. istället för dem klema varma vintrarna vi har haft förr.


Sluta gnäll på vintern eller flytta söderut med fåglarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback