Trollbunden..

Tänt vare här, efter en skit dag rent utsagt så känner jag mig på topp :) jag mediterade (det skulle föreställa det iafall) en stund innan lunchen idag, Sarah var på sitt rum så jag passade på att sätta mig på min säng och andas lite, men eftersom ungen har inbyggd radar så var hon snabbt in till mitt rum. Bara för att i dörren stanna tvärt och med orolig röst utropa - Mijmone inte blunda! inte blunda mijmone. Då kunnde jag inte annat än att le och säga - Ingen fara Sarah, jag mediterar. gå och välj ut en bok till vilan du. och det gjorde hon :)

Jag har sagt upp mig (heter det så) från tavelkursen! kan vara lite det som gör att jag inte är lika avig. har istället andra planer, både på Zumba och på silverlera! wohoo det låter som det skulle passa mig, gör smycken i silverlera står det i annonsbladet. Häll JÄää det vill jag göra!  lånade till och med en engelsk bok om silverlera när jag var på bibblan tidigare ikväll. och har redan fått lite små ideer om smycken jag vill göra ;)

Känner mig extra artistisk idag, vill måla, vill sticka, har en blogg design i huvudet och jag vill skissa på smycken. men som vanligt....... Jag orkar inte :P men ambitioner finns!

Plugga, ja men det har jag oxå gjort. dock inte lika mycket som igår... vilket ger mej en lite pust ångest. men nått är bättre än inget i min värld och då blir det lättare att ta tag i det imorgon igen :) det jobbiga är ju att jag inte har mycket ro och tid att plugga på förmiddagen då jag har mest ork, utan det får bli när Jan kommer hem vid 4 och då är det som om jag inte orkar annat än att leka på datan, men jag har ändå tagit mig i kragen lite och faktist satt mig och skrivit och läst lite, trots att Facebook är såååå mycket roligare ibland. och det mina vänner. DET är en stor förbättring hos nån som heter Simone. ja ja mensan :)

Och där rann all skrivinspiration av mig :) nu ska jag slå igång en film en stund, och sticka på min mössa. som nu börjar närma sig sitt slut. sen ska jag öppna upp Trollbunden och gå in i Sandemos förtrollade värld! hoppas jag hittar tillbaka till verkligheten.


Kommentera mera!


Kommentarer
Postat av: mormor

deet låter kul det du ska göra och du hittar ut ur sandemos förtrollande värd det gör du varje gång du läser dm kram

2010-01-13 @ 08:31:01
Postat av: Art By Tina

Sv. Tack så hemskt mycket, finns inget som värmer mitt hjärta som när jag får fin feedback om mitt skapande. Känns otroligt. Tack!

2010-01-13 @ 09:08:33
URL: http://artbytina.blogg.se/
Postat av: farmor

Det låter som om du tänker vara väldigt aktiv i år.

silverlera låter spännande , vad är det. Att dansa

är en 3vlig motionsform. Kan du visa ett kort på din mössa när den är färdig.

Kram.

2010-01-13 @ 10:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback