Dåligt humör.

Auurrgh, jag har vaknat på helt åt helvete fel sida idag. Allt är avigt, allt är fel. jag vill ingenting, jo jag vill vara ifred. ikväll är det tavelkurs och jag vill inte gå, funderar seriöst på att hoppa av. jag tycker inte det är kul, jag åker bara för att Mia har betalat och för att Carina ville. men jag vill inte. Det ger mej ingenting och jag sitter bara och räknar timmarna tills vi får åka hem igen.

Därimot funderar jag stenhårt på Zumba, trots att jag inte har rytm. tror ni jag skulle våga?

Är oxå nyfiken på ifall det fungerar att kommentera nu? eller är det fortfarande knas?


Kommentarer
Postat av: A. Johansson

Kom igen gumman vi snackade om det där igår att lyssna på sig själv ju, vad man själv vill och inte bara vad andra vill! Nu får jag allt stötta dig efter det att du stötta mig igår. Vill du inte gå så gör inte det! Men självklart ska du gå på Zumban!!! Kom igen gumman du klarar det!



Många kramar

2010-01-12 @ 14:05:28
URL: http://utsatta.wordpress.com
Postat av: Annica

Självklart att du fixar Zumban!!

Du får reka åt faster för jag är oxå väldigt intresserad. Tycker det ser kul ut när man ser på tv.

Kram

2010-01-13 @ 09:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback