...

Vem bryr sig om ett par trasiga skor, när man är gammal och trött.

Jo jag är skit trött, fast jag sov till halv 1 (kan vara därför) Känner mig trött och less. som vanligt. vill sova.. bara sova.. hela dagen. hela tiden. Jag älskar min säng, och var det inte för att jag var så förbenat kissnödig imorse när jag vaknade till så hadde jag mer än gärna legat kvar i sängen...

Ikväll var det dags för Pörtom revyn, men jag orkar inte så jag stannade hemma. jag kommer antagligen ångra mig sen men jag orkade bara inte. känndes bara pest och pina att behöva klä på mig och göra mig "anständig". så jag vart hemma, och Mia ordinerade Finrexin mot förkylningssymptom. (det är inte förkylningssymptom, det är depressions symptom) Ja ja nu har jag drukigt upp skiten, som smakar som rengöringsmedel så nu borde hon vara nöjd.

Måla, det är det jag vill och ska göra nu! till toner av Vreeswijk...

Tack detsamma, hej, godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback