Hard Candy.

God morgon, god eftermiddag. Vad man nu väljer att säga, jag själv vaknade för kanske två och en halv timme sen.. Gårkvällen tillbringades framför hela två filmer, Date movie och Hard candy, den sistnämde var bra men weird. Ellen Page spelar en 14- åring som "kidnappar" en misstänkt pedofil och torterar honom fastbunden i sitt egna hem. hmm jo det var så man tyckte synd om karlfan. Suverän skådespelarinsatser från Page sida, som vanligt :)

Sen avslutade jag kvällen med att meditera, det var Nymåne igår så jag bad om beskydd och styrka. Sen somnade jag gott på mage..

Idag har jag stor lust att måla! och ikväll ska jag skriva klart rapporten om Utvecklinssphykologiska teorier. japp skojsigt värre :P

 

 

Jag vill så mycket just nu, saker som skulle få mig att må bra. materiella ting lika som känslomässigt vällbefinnande. Jag vill mycket men lite blir utfört. Jag måste börja göra saker som får mig att må bra. kosta vad det kostar vill. folk får glo snett. jag ska sluta bry mig om vad folk kanske tycker om mig, jag ska bara vara jag. Simone, en själ i universum med egen talan och eget tänk. Im me :) To hell whit others.





Kommentarer
Postat av: mamma

ja men vem skulle du annars vara än simone. rätt tänkt om dom inte gillar dej som du är . kan det vara eller hur!!

man ska älska å trivas med sig själv. för dej själv blir man ju aldrig av med kan ju inte direkt separera.

va bara simone!! vi älskar dej som den du är.

2010-01-17 @ 14:21:33
Postat av: Erica

Tycker det sistnämna låter som en bra grej=) Ocj ja Avatar va värkligen GRYM! Alla borde se den.

2010-01-17 @ 18:36:00
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: A. Johansson

Gumman va bara dig själv, det är då du är bäst! Saknar dig som fan här nere i skiten! Kramar

2010-01-18 @ 22:35:38
URL: http://utsatta.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback