Hej hej hallå.

God morgon, god förmiddag på er alla. jag är tillbaka.. har inte haft nån lust eller ork att uppdatera bloggen, inte prio ett liksom.

Gårdagen var sisådär, jag och Sarah kom inte riktigt överens. hon trotsar och är förkyld och jag med för lite tålamod. men idag är det nya tag :D Nu sitter hon och tittar på Babar *minnen*

Igår var jag över till Therese och pluggade, vi satt i två timmar och nu har jag fixat Utvecklingsteori uppgiften, bara lite småfix kvar sen ska den in :P skönt, och tacksam är jag över hjälpen.

Här har vi det kallt närmare 20 minus, idag igen. och eftersom Sarah ungen är sjuk så får vi stanna inne. Och vi får se om vi åker till Närpes ikväll, eller om vi gör det imorgon istället.

Om en vecka åker vi mot Svea riket igen, dem andra ska till Järfsö och åka slalom men jag passar på att stanna hemma och umgås med de mina. Skidor kan jag åka när vi ska åka till Åre vecka 10 :)

Nä det blev inte bättre än så, lite uppdatering bara.

Nu ska jag kolla mina mail och sen tar vi dagen som den kommer.....


(Tack Jonna för tipset!)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad skönt att hon kunde hjälpa dej, var inte såå tokigt med lite hjälp va.. vilken jätte bra bild på dej.. som vanligt. vi ses om en vecka ca. kramar

2010-01-22 @ 11:28:06
Postat av: mormor

hej hjärtat synd att du och barnet är förkylda inte kul mössan blev jättefin krya på er kram mormor

2010-01-22 @ 11:37:29
Postat av: farmor

3vligt att ha dig tillbaka på bloggen.

20 gr kallt brrrrr!!!

En varm kram.

2010-01-22 @ 15:08:22
Postat av: Jonna

Det var så lite så, alltid skoj när man kan hjälpa till :) Bilden är kanon fin för övrigt!

2010-01-23 @ 14:54:47
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/
Postat av: Simone

Jonna Tack så mycket ^^

2010-01-23 @ 17:31:34
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback