Lördag..

Ny dag, nya tag.

Redan innan 2 har jag varit i fotobutiken och köpt gul akrylfärg, gått till biblioteket och lämnat tillbaka film och bok, samt förlängt lånetiden pp skolböckerna, kollat om dem har bok 3 i Isfolket(hadde dem INTE), Gått förbi bokhandeln för att kolla där om dem har Isfolket (hadde dem INTE, men en beställning var lagd så det kommer nästa vecka nångång), Svängt förbi affären och handlat lite lördagsförnödenheter (heter det så?) och sen gått hem igen. jag kan medela att det tog knappt en timme för mig att utföra dessa ärenden. Nu är jag trött och skulle vilja lägga mig på sängen iför pyjamasbyxor och läsa Isfolket, men måste plugga. iafall en liten stund. för jag vet att det jag inte gör idag får jag ta igen imorgon, för den här modulen SKA vara inne imorgon kväll.

Igår kväll kollade jag på Maria Larssons eviga ögonblick, en svensk film jag kan rekomendera. jag är inte så jätte förtjust i svenska filmer annars, men av nån anledning har jag börjat kolla mer och mer på dem.

Nä dags att sätta fart och skriva en stund.


Är det bara jag eller är Persbrant väldigt lik Allan edwall på den här bilden?


Kommentarer
Postat av: farmor

Vad ingår i lördagsförnödenheter, (chips,cola,godis)

Håller med om att Micke Persbrandt på just den här bilden är väldigt lik Allan Edvall, lite burleskt grovkornig men varmhjärtad.

kramar

2010-01-16 @ 17:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback