Målat lite.

Sådär. färdig washad och fardig brushad. nu ska jag bara spendera ett par minuter framför dumburken innan sovdags. Vi var på Pörtomrevyn "Sparken" idag. humoristisk revy med inslag av musik  och sång. ett par goda skratt fick man ifall. nästa söndag är det dags för nästa revy. Har jag nämt hur kultiverad jag blitt ;) en av dem bästa sångerna i revyn var Facebook

"Så fastän vi är gifta vet vi mindre om varann, ja än mången ann`
men vill du veta hur jag mår så får du ta och läsa det på facebook"


Idag har varit en slapp söndag, jag har faktist legat halva dagen i sängen, läst och suttit vid datorn så smått. men så har jag oxå målat :) den kommer bli bra (i hope) men resultatet får ni se när det är färdigt. men ett litet sneak peak kan ni få.



Vaaaad kan det vaaaaara ;)

Nu ska jag plocka ihop på sängen och lägga mig och sova, inte läsa då jag läste ut boken idag :( buhuuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback