Nått.

i tre dagar i rad har Sarah fått uttbrott och gråtit hysteriskt för att hon inte fått som hon velat. jag är tjurskallig och ger mig inte, ett nej är ett nej! Det tar energi från mig, energi som jag behöver för att hålla mig uppe. energi som jag inte har. men men, är hon i trotsåldern så är hon. ska iafall bli skönt med en veckas semester. och förhoppningsvis mår jag bättre när jag kommer tillbaka.

Vi var ute och gick i kylan idag. 22-24 minus (beror på vilken mätare man kikar på) vi gick till Bokhandeln och kollade ifall isfolket Bok 3 kommit in, ja det hadde den men jag torr inte jag kommer köpa mina isfolket där nå mer. 9 euro! 90 spänn. när jag kan få dem för 39 kr st på cdon.com. nee de blir att beställa hem där från och med nu för med frakt på 24 kr kommer jag ändå inte upp i samma summa.


Kommentarer
Postat av: farmor

Om du vill köpa böcker till ett bra pris så tycker jag att du skall testa bokbörsen .se. Böckerna är inte nya men alltid hela och fina, jag har köpt mucket därifrån.

kram

2010-01-29 @ 18:55:20
Postat av: mormor

barn i trotsåldern är inte kul men som du vet går det över jag tycker de var dyra i bokhandeln men är de inbundna eller pocket kram mormor

2010-01-30 @ 09:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback