Shopping.

Och så har hela dagen gått så, jag vaknade halv 12 "imorse" men kunde ligga kvar hur länge som helst, varför är sängen alltid skönast på "morgonen"? Nån dag ska jag ligga kvar i sängen och bara vara hela dagen. Lyssna på musik eller bara slösova.

Iafall nog om mina drömmar, Idag har vi varit och shoppat lite (ani, jag och ungarna). Jag hittade ett så fint skåp, ca 40 cm högt med 12 st små lådor, i fell in love! såklart hadde jag inte tillräckligt med pengar :( MEN då fick jag låna av ani :) det var 40% rea(Ale) på det oxå. så jag betalade 39 euro.(nästan 400 spänn) what ever! jag har råd ;)


Jag såg framför mig att jag fyllde dem små lådorna med torkade örter och annat "häx" tjafs :)
 "meducin skåp"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback