Svordommar.

Nu har det väll ändå gått nerför? Hur ska man försöka skydda sina småknoddar mot svordommar och annat "fult" tjafs när dem till och med svär i reklam.... Okej att dem svär i direktsänd tv ibland. men när den där Thåström får svära i en daglig reklam, ja hur ska man göra då? ungar är som svampar och vill man inte dem ska höra ska man ha jädra bra reflexer och SLÄNGA sig över ungen likt en viktväktare över en bit choklad och trycka in sina feta fingrar i ungens små trånga hörselgånga för att dem inte ska höra.

Tänk om Sarah skulle börja säga FAN bara för att Thåström sjunger så i reklamen, vem kommer få ta den smällen hos hennes svordomsallergiska föräldrar? Tomten? Trollmor? ehh Katten?

Nepp för det kommer JAG få ta ansvar för. haha HUR ska jag förklara då att det inte alls är jag utan att det är en avdankad sångare vid namn thåbira... oops, Thåström ska det vara ;) Jag menar, jag är ju med ungen dagligen.. vart skulle hon annars få det ifrån?

(Jag svär som FAN, men sällan när jag är här..)

P.s. Sarah har INTE börjat svära men jag vet en annan ung herre, ska inte nämna hans namn. LOKE som svor i hennes ålder. Japp lilleman kunde stolt säga både fan och jävlar när han var två och ett halvt. Har till och med en video från förra julen då han utbrister, i brist på annat lyckoord. Ohh FAN när han öppnat ett paket han fått från tomten.

Se ungar suger åt sig ALLt som svampar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback