Systemkamera.

Kom precis hem från grannen, där Carina startat storbak och bjöd på solskensbullar nya från ungnen :P jag proppade nog i mig tre st innan jag nöjt vaggade hem med ett fordral med filmer under armen. Fick även chans att leka lite med hennes nya kamera. en Canon 500D, systemkamera. I fell in love! jag gillar min lilla nya Canon kamera men att hålla den här systemkameran var som en dröm. den var som en del av min arm och jag såg skitbra ut när jag satt på golvet och fotograferade ungarna som sprang runt och lekte. I WHANT ONE. så nu sitter jag och kollar runt på nätet. men det är ju så förbenat DYRT med en systemkamera, desutom måste man köpa till objektiven och dem kostar nästan lika mycket som själva kamera huset (ja ja halva priset men ändå)Hon betalade närmare 1000 E för den (10 000 kr) men då med väska, objektiv och linsskydd.


ÅHHH jag vill ha! *gnälligt bedjande röst*




Kommentarer
Postat av: A. Johansson

Jag förstår dig! Kram

2010-01-16 @ 23:38:31
URL: http://utsatta.wordpress.com
Postat av: mamma

ja du .. förstår att du vill ha, å det skulle passa dej. du får spara..

2010-01-17 @ 00:33:40
Postat av: Erica

Jag har precis köpt en=) Och du det är värt att vara fattig en hel månad efter för att man tog typ hela lönen plus lite till för att köpa en=) Det finns juh paket med objektiv med, man behöver juh inte köpa den dyraste o värsta som första. Man kan hitta massa bra till bra priser=)

2010-01-17 @ 12:40:30
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: Simone

Erica Jo jag sitter och kollar på paketerbjudanden, man kan ju ta på avbetalning i värsta fall :P elelr köpa objectiv först och sen spara till själva kameran :P Vad har du för modell?

2010-01-17 @ 12:49:32
URL: http://solfaradis.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har sony a500. Så jävla bra=) Helnöjd värkligen. Dock lite dyrare en vad jag tänkt men värt det=)

2010-01-17 @ 18:31:47
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback