29-07-10

Idag fyller Sarah tre år :) Och treårstrotsen är ett faktum, vi har haft våra duster idag som vanligt. men sånt man får räkna med. fick henne iafall att sova över en timme. efter en timmes tjafsande "jag vill inte sova!, Simone ska vi stiga upp nu? jag måste kissa!, jag lovar inte gnälla, simone jag måste kissa igen, vi måste byta blöja jag pruttade!". men till slut så somnade hon i min armhåla. jag tänkte, hey jag ligger kvar så är jag säker på att hon sover en timme som hon behöver. och tror ni jag kunde hålla mig vaken? nepp :P jag tvärslocknade och sov en timme och 20 minuter ca. När jag väl vaknade av att Sarah smög över mig för att gå ut ur rummet var jag helt slut. jag hörde att Mia var hemma så jag gick bara på toaletten och sn gick jag in och la mig under filten igen och tittade på tv.

Kort därefter var det fika på Moffas altan. Emma gör så goda tårtor :P

Det är så jävla varmt här! funderar på att hoppa i poolen trots att jag nyss dushat (to no good)




Kommentarer
Postat av: farmor

kom hem till gamla Sverige du, här är det sol, vind och vatten.Kramar i massor

2010-07-30 @ 11:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback