Dagens lista.

Dagens Humör: Stressad och lite nervös, men förväntansfull.
Dagens Mående: Bara bra.
Dagens Borde: Ta vara på sista timmarna i Finland.
Dagens Frisyr: Uppsatt i slarvig knut.
Dagens Smink: Inget.
Dagens Klädsel: Linne/tunica och piratleggins.
Dagens Planer: Åka buss mot åbo. åka båt måt stockholm.
Dagens Materiella: Större väska?
Dagens Längtan: Hem!
Dagens Fundering: Funderar över mycket, hinner jag till bussen? hinner jag packa det sista? tänk om jag tappar nått eller glömmer osv.
Dagens Beroende: Mobilen.
Dagens Tråkigaste: Åka härifrån .
Dagens Låt: The garden tale, Volbeat.
Dagens TV-Program: Rorry Racerbil (har inte tittat på annat än barntv.).


Så här såg det ut när jag packade och rensade i närpes förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback