Hej där främling.

Godkväll. tänkte försöka rycka upp mig med bloggandet, för trots torka har jag ett par stycken trogna läsare som fortfarande är intreserad av mitt liv (gosh liksom)

hehe skämt å sido faaan.

jag längtar till den 17 juli då jävlar är det American car show i norrtälje och såklart ska jag vara där. alltför många saknade mig förra året.

Och där blev det blankt......................................... hihi

Livet går på, Sarah skrutt har bliviit helt nappfri (hallelulja) och är huur duktig som helst. när värmen och orken kommer tillbaka så ska vi börja vara utan blöja på dagarna.


Kommentarer
Postat av: Annica

Hej gumman !



Ja inte får du sluta att blogga heller..



Sköt om dig och hoppas att vi ses nästa gång du kommer hem.

Kram

Faster

2010-07-02 @ 07:52:17
Postat av: farmor

Så fin din blogg blev och vilken fantasi du har.

Alltid lika roligt att se bilder på dig och ditt liv.

kram från farmor

2010-07-02 @ 08:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback