No more school?

Snacka om att det känns konstigt att inte BEHÖVA plugga. på kvällarna första veckan satt jag och var rastös och känslan av att "det var nått jag måst göra" fanns i bakhuvudet. vad ska jag hitta på nu på kvällarna? helt plötsligt känns det som man har massor med tid över... till vadå? haha skumt dilemma. jag vet att kvällarna kommer att gå åt. till att glo på burken, titta på tv, måla, kanske ta en promenad? the possibilities are endless. hehe

Känns skönt. skönare än jag trott. men samtidigt inte. för nu kommer massa andra "måsten" in i bilden.

Nästa plan i livet är att bli utbildad Pedagog. men det tar vi om ett par år va ;) haha

Kommentarer
Postat av: Anna

Så duktig du är gumman, kan förstå om du känner dig rastlös men också att det känns så otroligt skönt. Bra också att du fortsätter sätta upp nya mål i livet, men som du skriver vänta ett par år du, du har ju livet framför dig!



Saknar dig som fan!



Kärlek!

2010-06-11 @ 19:36:09
URL: http://smultrans.wordpress.com
Postat av: Erica

Härligt att vara klar=) Hur länge blir du i finland nu då?

2010-06-11 @ 21:27:17
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: farmor

Nu har du ju tid att producera vackra tavlor och att bara vara, det är rätt skönt ibland.

Jag skall åka till Gotland om några timmar och titta på vilda orkideer, det der jag fram emot.

kram

2010-06-12 @ 06:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback