Welcome to the 50´s.

Ja just det. så var det helgen då. hmm. vi börjar i lördags. vi åkte in till norrtälje och kollade på Motorcyklarna när dem anlände. HÄRLIGT. sen gick vi inne i parken några timmar innan Linda körde hem mig. sen tog jag det lugnt och dushade innan jag stressade iväg till Kattis. där klädde vi om och började festen. trevligt trevligt. Vi dansade twist och drack bål. Vid 12 drog ett gäng ner på Teatern där vi dansade och partade och hadde skoj.

Veckans kaos och matbrist gjorde sig påmind när jag fått i mig tillräkligt med alkohol och jag "panik" ringde min syster och bröt ihop i hennes öra. mycket tankar som sagt och jag kännde att jag inte kunnde vara tyst och tiga längre. efter det mådde jag bättre och vi gick in och dansade igen. vid 3 stängde teatern och vi letade efterfest. men efter att ingen efterfest fanns att skåda så drog vi hem till Kattis och satt i hennes kök och snackade en stund. jag var hemma vid 5 imorse och då var jag TRÖTT.

Så min helg har varit både bra och dåligt. men det bra har varit dominerande :)


Kommentarer
Postat av: mormor

vilka snyggingar kram

2010-06-08 @ 08:05:42
Postat av: simone

Riktigt fina bilder! :D

2010-06-16 @ 13:05:49
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback