Filmtajm.

Vi vaknade vid 8, eller rättare sagt hon vaknade vid 7 fick välling och ville inte somna om, rättesle igen. hon stängde ögonen i 5 minuter! Gissa vem som är trött? båda två.

Vi var iafall ute en timme men så blev hon tokgnällig och fick raseriutbrott på pulkan, och jag är sån som vill att hon ska försöka göra saker själv. Alltså hjälper det inte att gnälla lite för att få som man vill.. inte med mig iafall ;) Så vi gick in. Hon e nog trött men vi ska inte vila förens vid 1 halv 2.

Ikväll ska vi på teater, och jag vettefan om jag är upplagd för det. visserligen mår jag bättre. men att sitta i en dammig teatersalong i två timmar känns inte så lockande :/

Nää nu ska jag kolla mina mail, kanske skirva några rader på skolarbetet och sen börja med lunch.



See ya.


Just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback