mm så är det..

Åhh så jag tycker synd om mig själv, och som den egocentriska varesle människan är så vill jag att alla andra ska tycka det me :D

Jag är helt sänkt idag och har varit det större delen av dagen, vet inte om jag har feber trots att det känns så. kanske jag enbart har liiite feber, men tillräkligt för att sänka mig.. en bra sak är ju iafall att hostan har blivit bättre (igen) men börjar känna det där vällbekanta killandet längst bak i näsan och huvudet känns som fyllt med bomull. att det skär som knivar varje gång jag hostar gör inte saken bättre. Och PÅ det så har jag sådär feber-ont-i-kroppen.

Ja men ni hör ju... *patetisk-tyck-synd-om-mig-stadie*

;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Det är bra att tycka synd om sig själv ibland och det är bra att få lite med ömkan också, man behöver det.



Fint inlägg om din syster...

Kram gumman

2010-03-16 @ 22:03:11
URL: http://smultran.wordpress.com
Postat av: Simone

Anna Jo man behöver ju det :)



Tack!

2010-03-20 @ 11:46:26
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback