God kväll.

God kväll alla där ute i cyberrymden.

Nu har glassen avnjutits och Arn tittats på. nu då? ja inget vettigt, kanske ska jag stänga av dumburken och lägga mig och läsa? jag har ju redan gjort mitt i pluggväg och skickat in rapporten. nu har jag tre kompliteringar (eller var det två?) kvar att göra innan jag kan gå ut på praktik. det är ju där det svåra börjar, för jag måste ha tre veckor praktik (100 timmar om jag inte mins fel) och då måste Mia fixa skötare åt Sarah. så vi måste hitta praktikplats och skötare. skojsigt värre ;)

Nä dags att ge upp för ikväll ^^

To many thoughts, to many regrets.

Kommentarer
Postat av: mormor

du fixar det där kan du inte ha praktik hos mia eller måste du vara på dagis kram

2010-03-23 @ 08:28:28
Postat av: mamma

hej ja men du ska vara på fritids så det behövs ju ingen till sara hela dagen utan typ em bara.

lycka till

2010-03-23 @ 09:59:41
Postat av: k

SV: Jaha ok, bra att du sa det så att jag vet :D Haha.. Hade ingen aning om det du!

2010-03-23 @ 16:04:13
Postat av: Jonna

SV: Jaha, det var bra att du sa det så att jag vet :D Hade ingen aning om det innan, haha :)

2010-03-23 @ 16:05:05
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback