Idag.. en ny dag.

Jo men så åker man hemåt imorgon, och jag kan enbart säga att det ska bli damn good. Har jag riktigt flyt så kommer syrran och hämtar mig inne i stan på fredag morgon.

Idag så slog jag och Sarah på stort och gjorde mina välomtalade Blåbärskaka i Långpanna. med den lilla detaljen att vi använde svarta vinbär idag. Jag måste lära mig nått nytt :P mindre onyttigt, mer nyttigt. kanske bröd? jag ska leta fram receptet mamma brukar baka till.

Nu sitter jag och försöker få ihop en likabehandlingsplan (eller iafall skriva hur man ska ta tag i problemen när dem uppstått och hur vi ska utreda eventuell kränkning)



Kommentarer
Postat av: mormor

du är duktig på att baka det vet jag och läxan fixar

du oxså inga promlem kram ses i påsk

2010-04-01 @ 08:13:59
Postat av: Simone

Mormor jodå jag kan om jag bara vill ;) jo det lär vi göra ^^

2010-04-01 @ 08:57:17
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback