Fredag, för dem som inte viste det.

god morgon. idag är det äntligen fredag och sista dagen på praktiken *buhu*

Jag kommer dock inte än få mina betyg och på så sätt bli utbildad barnskötare på papper. då jag ska göra sista provet idag. men jag avslutar kursen ändå :) efter provet. yeyh.

Så är det någon som känner sig manad att skaffa mig en examenspresent så är jag pank ;) just a heads-up. Haha nejrå det behövs inte.

Nu ska jag klä på mig och dra iväg till sista dagen på praktiken på fritids. im gonna miss those kids.


Me and "my" kid. <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Känns som om det är ett vanligt problem med folk som pluggar, att man tar allting i sista minuten.. Men jaja, så länge det blir klart är jag nöjd :) Haha.. Jadu, jag är klar om typ 1½ år, utbildningen är låååååång!

2010-05-28 @ 13:23:42
URL: http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback