Loppis.

Och så var söndagen här då. Tror ni jag pluggade nått igår? nej, för jag var inte hemma på typ hela dagen :P På morgonen åkte vi mot Vreta loppis och glodde lite. kom hem med ett par LP skivor i bra skick. Sen åkte vi och käkade lunch hos FRedrik innan vi gick ner mot stan och strosade. Hann knappt hem och käka förens mamma drog med mig till Loke där dem skulle ha en "date". Wild Kidz skulle dem glo på och jag ville ju såklart oxå med och pussa på min lillakille, som blev storebror för fyra dagar sen :) så han blev helt plötsligt så stor min lillkille. På väg hem åkte vi förbi moster och slappade på hennes soffa. och jag passade på att kolla hennes backar med LP skivor.

Är det nån som har en gammal LP-spelare som står och dammar så lånar jag den gärna ^^

Idag måste jag spendera nästan hela dagen till studier då jag inte gjorde nått igår (shame on me :P) Men funderar på att åka till stoppet och möta Linda för lite loppis sällskap där. vi får se..


Kommentarer
Postat av: farmor



Du verkar gilla loppis, det är väldigt roligt men ack så farligt för plånboken, och man köper roligtattha saker som man egentlogen inte behöver.

kram i regnet.

2010-05-23 @ 11:48:32
Postat av: simone

åhja loppis är helt underbart :D

2010-05-25 @ 11:26:26
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback