En lack-korv kanske?

Nu är helgen slut och idag börjar jag min praktik på fritids. skoj skoj.

Lördagen började med en tidig morgon (halv 4), bussresa på fyra timmar och sen båtresa på 11. det är ett jäkla åkande fram och tillbaka på mig. men nu är jag här, i sverige i tre veckor, härligt.

Min syster var inne och hämtade mig från båten och sen for vi in mot Solna. Där provades lite kläder innan jag bestämde mig för en lackklänning som fick mig att känna mig som en korv, en lack-korv ;) men trots det kännde jag mig rätt snygg. vid 11 tiden (cirka) for vi in mot universitetet på Dekadance där vi stannade till 2 ungefär. hadde säkert stannat längre om det inte var så många missar på festen, elen försvann i baren, cidern tog slut, musiken stängdes av och så vidare. men trots det hadde vi rätt kul. mycket roligt och annourlunda folk. :)



Drog av mig lack-klänningen på parkeringen och drog på mig min hood-tröja istället *befrielse* haha. det blir tokvarmt i lack! halv sov i bilen hem till kårsta men vaknade med ett ryck när Linda tokbromsade. anledning - två älgar stog på vägen framför bilen och glodde på oss, i skogen bredvid stod två till och glodde.

På söndag tog vi sovmorgon och åkte inte in till norrtälje förens vid tre, först plockade vi upp lillebror vid stoppet och jag fick krama på mormor en snabbis. när jag väl kommer innanför dörren hemma i norrtälje möts jag av en springande pojke, MOSTEERR!! skriker han innan han landar i famnen på mig. Resten av dagen tog jag det lugnt, gick ut med hunden, gosade med Loke, tittade på tv och så vidare.



Nu ska jag hoppa in i dushen och göra mig iordning för praktik.


Kommentarer
Postat av: simone

snygga tjejer :D

2010-05-31 @ 14:01:26
URL: http://fattybom.se
Postat av: Simone

Simone thanx :D

2010-05-31 @ 18:34:44
URL: http://solfaradis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback