Min Helg.

Idag är det Farsdag. Men min pappa fick sin farsdag present redan i fredags då jag i rolen som snäll dotter bjöd honom på bio :) filmen om Cornelis hadde premiär och självklart att jag skulle se den! Han är ju min husgud liksom, och vem är bättre sällskap än far min som oxå delar min fashination av denna musik gigant. Är han inte en vacker karl så säg?!!




I går sov jag LÄNGE och sen gick jag på loppis innan jag mötte upp en vän. Man märker att man bor i en byhåla när affärerna stänger kl 3 på en lördag. men vi han ta en fika och snacka lite. På kvällen drog vi in fotölj i mitt rum och hadde filmkväll framför min nya lcd- tv. mamma jag och bror min.

 

Nu ska jag ut med hundrackarn innan solen behagar gå ner.


Kommentarer
Postat av: farmor

Kan inte annat än hålla med dig, du har hittat ett helt underbart foto av Cornelis!Vilken man och vilken röst.

KRAM

2010-11-15 @ 08:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback