Knähund.

God morgon. har sovit som en stock inatt och vaknade runt 11.

Var på tom tits igår och hadde en riktigt trevlig dag. bäst var när Maria och jag stod i vindtnneln. vi skulle testa orkanstyrka. Hahaha! vi höll på att blåsa bort men jösses vad vi skrattade.. det var bäst på hela dagen.

Efter jobbet kom Linda och Björn och hämta mig och vi åkte till täby för lite shopping. Fick ju lön igår och passade på att köpa lite kläder. Jag saknar verkligen dem två och umgås alldeles för sällan med dem.

Nu ska jag klä på mig och sen ska jag möta upp en vän nere på stan. Mamma fyller år imorgon så jag ska kika efter en födelsedagspresent. lär nog komma hem med nån kasse till mig oxå ;)

Ha en bra dag!




Jag och den lilla knähunden igår.


Kommentarer
Postat av: A. Johansson

Hej gumman! Hur är det med dig? Du verkar ha ett helt okej vardagsliv... Åhh shoppa när gjorde jag de senast? Kommer inte ens ihåg.



Hoppas du fick mitt sms som jag skickade idag (tror jag att det var) så du kan komma och kolla in nya bloggen, liknar den förra men iaf lite ändringar.



Och du vännen! Fan, fan, fan vad jag saknar dig och den där lilla svartingen! En stor tyngd i bröstet. Fattar inte hur jag kunde vara så jävla dum! Har skuld känslor över det till och med.



MISS YOU!! Miss you so much!

2010-09-25 @ 20:02:15
URL: http://smuttan.wordpress.com
Postat av: Erica

Ni värkar ha ett kul jobb?=) Kommer du vara kvar där?

2010-09-26 @ 14:07:11
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: farmor

Men tänk dig att ha en sån hund i sängen när det är kallt,han värmer nog rätt bra.Kram

2010-09-28 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback