Ny vecka.

Så var det ny vecka, ,med nya uppgifter och nya förväntningar.

Jag börjar måndagen med att bli väckt av telefonen, japp bara gå upp, klä på sig och åka till Vallentuna och jobba. superbra, Pengar!

Helgen har varit sisådär, med ångest och oro. Inget har hänt, inget har triggat igång det. det var bara så. Det är nått jag får leva med helt enkelt.

Igår var vi i brottby och firade mormor. fick kramas lite och skratta. Pratade med Syster lite och höll på att börja gråta i mormors kök, vad bra att jag är bra på att bita ihop :)

Time for work.


Kommentarer
Postat av: A. Johansson

Glöm inte bort vännen att jag finns här för dig om det är något, det är bara att du hör av dig så svarar jag dig! Okej inte de senaste gångerna har jag inte svarat direkt men jag brukar svara direkt.



Hör gärna av dig nästa gång det är något, du vet att jag uppskattar det!



Själv skulle jag ha behövt få sitta i din säng nu med en filt och en varm kram att få krama, behöver dig väldigt mycket nu för tiden.



Det håller på att rasa samman helt och hållet!

2010-09-08 @ 20:48:40
URL: http://smultrans.wordpress.com
Postat av: mormor

Man ska inte bita ihop gråt i stället jag är bra på att lyssna kram

2010-09-10 @ 08:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback