Träningsvärk.

Vilken träningsvärk jag har i magen, jag känner det när jag gäspar eller på annat sätt drar djupa andetag så att magen spänns ut. WOW hon har varit på gymmet och gjort situps kanske ni tänker nu. då kan jag svara att det är FEL, fel fel fel. jag har nämligen haft äran att få ligga och hosta flera nätter i rad. :D En stor bonus på det är ju dem få timmarna man får sömn vilket leder till sömnbesvär och extrem trötthet. sen att jag tagit stark hostmedecin för att inte hosta gör att jag känner mig extra sänkt dagen efter. Jag är på topp *ironi*

Så nu sitter jag alltså på jobbet, lite piggare än vad jag var igår men hostar lite mer. jag håller på att bli frisk men jag är fortfarande inte där. Men det är skönt att jobba. speciellt när jag vet att jag får en bra lön nästa månad. och jag vet att jag imorgon kommer ha pengar på mitt konto!

Imorgon ska vi desutom på utflykt med jobbet. vi ska ta alla ungar och åka till Tom Tits. det var åratal sen jag var där sist så det ska bli skoj :)

Och på lördag har vi pratat att åka in till stan och shoppa.. jodå jag ska inte klaga.


Kommentarer
Postat av: mormor

låter bra ja inte att du hostar men att du mår bättre shoppa inte upp allt kram

2010-09-24 @ 10:33:32
Postat av: mormor

låter bra ja inte att du hostar men att du mår bättre shoppa inte upp allt kram

2010-09-24 @ 10:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback