Tankar.

Så var min mobil sladd till datorn borta. därför kan jag inte dela med mig av den sjukt mysiga bilden jag tog när jag var ute med Assar nere vid sjön. det var typ solnedgång och det var alldeles tomt på folk. bara Assar och jag........ Och ipoden..... <3

Helgen har varit lugn och skön, på gränsen till tråkig och rastlöst.

Hur mycket förändringar som än sker så är man aldrig nöjd, det är så mycket man vill uppnå och få men så lite som händer i alltför seg takt. Jag skulle vilja ha det annourlunda, jag skulle vilja vara annourlunda. Men vad ska man göra när man inte blev som man skulle liksom.


Tänk, EN lugn helg och tankarna kommer smygande. i veckorna har jag fullt upp med jobb och bussåkande att jag inte hinner gå ner mig. men så fort jag får tid till mina tankar så känner jag mig lite nere. just för att mitt liv inte riktigt ser ut som jag skulle vilja. jag önskar att jag vore nöjd med mig själv......................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback