Påsk.

Jag har haft en sån skön påsk :) Påskafton spenderades ute hos mormor. Solsken, biltvätt, vattenkrig och kubb han vi med innan jag följde med syster ut på vishan på grillfest hos bekanta. efter en dag i solen var jag riktigt frusen, gick inlindad i flece filt och skakade. Somnade fort den kvällen. Igår var det dags för vårblot vid uppsala högarna. Solen sken och det var en perfekt dag att välkomna våren och säga hej då åt vinterns grepp. vi hadde picknick med oss som vi åt i solen. mysigt. på kvällen hadde jag dejt med syrran och killarna, Ben och Jerry ;) idag har jag städat och donat, nu har jag tvättstuga.

Vette fan hur jag ska tycka om värmen so kommit. jag är en sån människa som tycker det är jobbigt med värme. :/







Flodhästar vill oxå ha glass. han blev jätteglad sen :)

Imorgon är det dags för jobb igen :) wooho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback