Alkohol.

Varför dricker man alkohol för? Man blir så dålig dagen efter :/ Men jag hadde en mycket trevlig kväll, började dagen med att fira Vanjas 6 års dag. Hadde bakat rosa cupcakes åt henne. På kvällen vart det grillning med la familia och grannen, brrr KALLT. Assar var med och festade like there was no tomorrow! Sen drog vi på majbrasa där jag träffa på en vän, drog med hem till henne varpå jag drog med henne och hennes gäst/vän ut på krogen, där mötte vi på ännu en vän och hennes Karl. Drack lite (mycket) innan vi vinglade glada hem till vännen och hennes Karl för lite gittarspel, musiklyssning och kattgos. :) I söndags var jag bakis, men hann ändå med en liten roadtrip med syster och Assar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback