Mot helsingfyr.. ehm.. Helsingby.

Ohh idag fick vi goood mat, Forell (heter det va) Hemmagjord potatismos och sallad. namn, till efterätt hadde Emma gjort en hallon och svartvinbärspaj. som vi åt ute i solekenet med grannfamiljen.

Nu packas det för fult för vi ska till Helsingby igen.. Jag trivs där faktist, pool, stort svalt rum med dubbelsäng och tv/video/dvd. Det negativa är att det är lite isolerat och inget trådlöst internett. men nu kommer Mias syster från sverige så kanske jag får lite sällskap när Mia jobbar.

Det första jag planerat att göra är att ta ett dopp i poolen! sen ska jag dusha, är så skitig i håret att man kan skrapa bort fettet och använda som stekflott (how grose is that!) Sen ska jag lägga mig i min dubbelsäng och kolla på sagan om ringen på finsk tv. men jag fattar ju engelska så det går bra ;) Mias syster har desutom köpt med sig 3 kilo godis från godishuset i Åkersberga så det kanske blir lite sånt me..

Damn right!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback