Kunnon Löyly.

Vilken lyckad lördag! Villaavslutning och vi åkte ut ill nämpnäs (?) och firade med typ 18 pers.. Vi åt, drack och skrattade, ja därimellan slängde vi in en snapsvisa. Vid 10 tiden på kvällen var det dags för raketer! Ungarna var i eld och lågor.. Sen åt vi lite till och sen fick dem in mig i bastun. Haha jaa du en stockholmare i finsk bastu :P sen satt Jag, Carina och Jaana ute och pratade och jag kom inte i säng förens halv 4 imorse.

Och idag har vi typ käkat rester och slappat.. jag iafall :P

Är trött, seg och ingen fantasi vad gäller att utforma ett bra inlägg..

Men det får bli som det blir.









Kommentarer
Postat av: mormor

hätligt god mat och sedan bsstu jättehärligt eller hur ha det bra kram mormor

2009-08-30 @ 21:04:57
Postat av: mamma

vilket fint ställe, å vad bra att du hade kul, vad betyder överskriften?

2009-08-30 @ 21:59:22
Postat av: farmor

Finsk bastu, oj vad härligt att du har fått prova på det, jag blir riktigt avundsjuk.

Kräftor och fyrverkerier mmmmmm låter väldigt bra.

Kram från farmor

2009-08-31 @ 15:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback