Ont i huvudet.

Huvudvärk. Ska man orka nått? vad ska man göra? lägga sig?

Dagen som har varit så bra :)

Imorgon är det fredag den 13, och jag ska åka båt! Mardrömmssenario! nej då, det går bra, har alldrig haft otur den 13 men dagen är väll extra magisk, och visst e man mer försiktig kanske.. ehh det går nog bra, jag som tycker om att åka båt *hmm* har jag sagt att jag är rädd för vatten? Inte rädd, rädd så utan livrädd för att drunkna!

Men om båten skulle börja sjunka så har jag iafall 1 timme på mig att hitta ett laddat gevär och sjukta av skallen på mig, eller iafall springa in i en kniv 18 gånger. med tanke på att båten e så stor och tar lång tid att sjunka ;)
Men komisk OM jag nu sprungit in i kniven låt oss säga, 5 gånger. och båten INTE sjunker utan bara gått på grund :P hoppas då jag börjar huggandet i magen eller handen och inte hjärtat eller pulsådern ;)

och slippa paniken när vattnet fyller mina lugnor och jag dras ner mot djupet.

JA jag har drömt mardrömmar om att drukna. jag har kännt paniken som kommer när man inte kan andas och vattenmassorna trycker på en och lugnorna känns som dem ska explodera. paniken man får när man dras ner mot djupet. ush!

Nee hur kom jag in på dessa rädslor?

Nu ska jag iafall gå ifrån datorn. jag ser knappt nått, det är suddiga fläckar. kanske migränattack? ehh sånt fjolleri.. det e bara vanlig huvudvärk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback