Ingen feber.

Så har mamma däckat, och som den goda dottern jag är planerade jag att ställa mig och laga mat när jag kom hem från jobbet. men när jag kommer hem så ligger den en halv familjepizza på köksbordet. inte för att jag var speciellt sugen på pizza men jag slapp laga mat. Men gjorde min Goda-dotter-gärning genom att ta mammas kort och drog med mig lillebror upp till willys för att handla det viktigaste hem så våra skåp är rätt tomma.

Annars kan jag berätta att imorgon är fjärde dagen på Ikasus i vallentuna. är där för att provjobba för att bli vikarie, och jag trivs :) Men är rätt trött efter en fullspäckad vecka. har knappt haft tid för Assar eller vänner. vilket har lett till att jag känner mig rätt ensam.

Nej, time for bed om jag ska orka gå upp imorgon. :)

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback