Och annars lever jag.

Så sitter man här igen, i sitt rum i närpes. trött som ett as är jag, hadde svårt att somna igårkväll och sov dåligt och när kl ringde halv 7 var jag helt mör. sov hela vägen hem i bilen. snarkade säkert högt då jag va lite täppt i näsan.

Sarah pratade och pratade och pratade igår. hon pratade öronen av mig och när vi checkat in och hon fick "gå lös" i bilen kröp hon bak till mig och kramades och höll i handen och gosade. hon har saknat mig :) Min lilla skruttunge. ^^

Shoppade loss lite i taxfreen, en ny parfym fick följa med mig. Gwen stefani, lukta gott. och söt flaska såg jag när jag öppnade förpackningen.

Den blonda längst fram har jag i mina ägor.. figuren utgör parfymens kork/lock

Vi han med lite pulka åkning och påhälsning hos kusin innan det var dags att säga hej då till familjen och bege mig igen. det är inte roligt längre. det gör ont i hela mig att behöva lämna allt och alla. men nu är det ca 4 månader kvar. det är bara bita ihop, nånting jag är hyfsat bra på.

Hadde iafall skitkul i pulkabacken, trots att pulkan höll en gång innan kanten lossnade. både Loke och jag flög och jag befarar att ett redigt blåmärke kommer visa sig på min höft vilken sekund som helst. men jag fick skratta och umgås med min familj vilket var guld värt. <3

Nu ska jag fixa och dona i rummet tänkte jag. rensa och sortera garderoben och slänga in alla kläder innan mat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback