Tänt vare här.

Jaha, så ska man försöka uppdatera här.

Jag längtar till fredag då jag åker mot stockholm! på lördag åker jag komunalt från båten till Kårsta där jag ska krama på Älskade Syster och hennes Bråkstake <3 innan vi möter upp Mammi och Loke och åker mot stockholm igen. det är ju Pride Paraden ;) offcourse we are there!

Idag var vi in till vasa en sväng och kollade i tygbutiken, hittade inget roligt tyg till det jag har i tankar. :( sen tog vi en glass på Halpin innan vi åkte till Biblioteket. Jag sparar på pengar så jag köpte inte mycket, trots att jag hittade mycket. men ett par skor fick följa med hem, tillsamans med ett lip-balm och en nagelfil med jordgubbar på.

Annars så försöker jag läsa klar Eclips innan fredag.




Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att du kommer hem, fast det måste ju kännas att lämna familjerna då varit hos 1 år och den lilla tjejen hoppas ni fortsätter att hålla kontakt kram

2010-07-28 @ 09:25:50
Postat av: Anna

Så glad för att du kommer hem, och tänk på det vi skrev om i kväll!

Jag älskar dig och du vet att jag finns här för dig! Önskar vi fanns lite närmare varandra bara. Vill så gärna träffa dig!



Love love love

2010-07-28 @ 22:01:57
URL: http://smultrans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback