Mardröm?

Sarah måste ha drömt nått som kan liknas med en mardröm för jag vaknade plötsligt imorse av att hon satt sig upp och grät hysteriskt samtidigt som hon yrade nått om att baka. Fick henne iafall att lugna ner sig, och lägga sig en stund och bara vila. sen gick vi upp och började dagen. Jag är så sjukt segstartad på morgonen mednas Sarah är piggelin på en gång. hon vill pygga puzzel, läsa, leka, titta på barntv medans jag bara vill ligga på soffan och slö glo på alla älskar Raymond.
Två världar krockar :P

Nu sitter jag här och försöker få mod till mig att ringa till nått fritids, hjärtklappning och ångest i magen har jag bara jag tänker tanken på att ringa. Jag får nog ändå göra det när Sarah sover för hon har en ovana att alltid vilja prata med en när man pratar i telefon.

*vill inte, vill inte, vill inte*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback