Stressat vare här.

Stress stress. har en halvtimmes rast när jag är i skolan/fritids. och gissa vad den rasten går till? jo springa hem och skriva som fan på kompleteringar som jag fått. inte många alls men nått jag glömde på en av rapporterna. imorgon måste allt vara klart! (det vill säga, om min lärare hunnit rätta alla arbeten) men då har jag gjort det jag kunnat iafall.

nej nu är det dags att springa tillbaka till skolan.

Jag känner att jag är på väg att få sprängande huvudvärk.... idag igen!

Snart är det helg, snart är jag färdig och snart får jag semester.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas det går bra för dig på kompletteringarna och att din lärare hinner rätta allt, så glad för din skull. Hoppas allt går bra nu!



Kram på dig

2010-05-26 @ 10:39:09
URL: http://smultrans.wordpress.com
Postat av: farmor

Tänk så skönt att kunna sitta ner och bara ta det lugnt när allt är klart, det är något att se fram emot. Jag tycker du är jätteduktig som orkar allt.

kram

2010-05-26 @ 11:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback