Första advent.

Första advent och idag har vi Glöglat som Loke säger. hela förmiddagen har vi städat och grejat och sen så drog vi upp ljusstakar och annan julbelysning innan vi bjöd upp grannen för lite adventsfika. Mys på hög nivå.

Veckan som varit har varit bra i vanlig ordning och jag har oxå dragit på mig annu en förkylning, men den är bättre idag. i fredags åkte jag in till stan efter jobbet och träffade Fredrik för lite snabb shopping innan jag drog hem. i lördags så hadde jag tatueringstid i norrtälje. jag har äntligen satt mina stjärnor på underarmarna. <3 och på kvällen drog vi på bio. Harry Potter och dödsrelikerna. Mitt liv är väldigt lättlevt just nu. just idag är en bra dag. känner mig lättare än på länge och bättre blir det i och med att julmyset börjar.




Sitter och försöker få ihop en önskelista till mormor. men det går inte så bra, helt plötsligt kommer man inte ihåg alla dem välldigt viktiga sakerna man önskar sig. hehe får fila på den ett par dagar....

Nu ska jag värma lite glögg och krypa ner i sängen med en bra film...

Bye all!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vill se bild på tatueringen =)

2010-11-30 @ 09:12:12
URL: http://itan.blogg.se/
Postat av: mormor

det var fina stjärnor men jag gillar inte tatueringar men det är ok om det inte blir för mycket kram

2010-12-04 @ 13:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback