Traderar.

Sitter på tradera och hoppas att jag vinner en auktion på en väska. och väntar på att börja tvätta kl 6. Annars har jag varit hemma idag. jag har halsont IGEN. till och från i nästan 2 månader. och NEJ jag har inte gått till läkaren för det. har därimot fått hostmedecin utskriven. Imorgon ska jag tillbaka till jobbet :)

I lördags var det dags för Nordman kryssning. vi åkte in till stan redan vid 1 så jag fick shoppa och så träffades vi alla 8 och åt middag och tog en öl innan vi klev ombord. Superkul kväll och natt med altför mycket alkohol ;) dagen efter var Kim och jag morgonpigga och var vakna redan vi 8. frulle och lite slappa i hytten inväntandes bufén vid halv 1. mums. Var jätte trött och hadde rejäl magvärk på väg hem. magvärken släppte inte framåt kvällen/natten.

Men kul hadde vi :)







(Yes jag vann auktionen!)


Kommentarer
Postat av: mormor

KUL ATT DU FICK VÄSKAN mamma och du är jättefina på kortet kram

2010-11-10 @ 07:32:53
Postat av: mormor

KUL ATT DU FICK VÄSKAN mamma och du är jättefina på kortet kram

2010-11-10 @ 07:33:16
Postat av: Faster

Hej !



JHag ni såg ut att ha kul.

Nästa gång vill jag följa med...



Drack du någon Daquiri till mig ?

Grattis till väskan. Hur ser den ut ?



Kramar till dig och hoppas att du snart mår bättre. Tar nog ett tag innan din kropp är "immun " mot alla nya baciller du träffar på dagarna.

2010-11-10 @ 09:28:11
Postat av: Erica

Du får visa bild på väskan;)

Sen kan du gå in på min blogg och hämta en award:)

2010-11-12 @ 22:03:16
URL: http://tan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback