Fredagsmys (igår ja....)

Jag hadde nog en av dem mysigaste eftemiddagarna igår på jobbet. vi var kort om folk så vi bestämde att vi skulle ha fredagsmys med ungarna, sagt och gjort vi tog alla kuddar och sackosäckar vi hittade i lokalerna och slängde dem på golvet i ett av rummen. sen slängde vi alla ungarna där och satte igång en film på active borden, som en stor projektor. sen låg vi där tills det var mellisdags. en av ungarna somnade och en halvsov. själv höll jag oxå på att somna mellan två av dem..

Jag trivs jätte bra på jobbet och är glad för jag fått månadsvik för oktober :)

Men nu är det ta mig fan helg!! och jag har inget inplanerat. så sköönt. Jag somnade innan 9 igår kväll. jag hadde krypit ner i min säng och satt igång vänner och vaknade två timmar senare igen. :P ingen ide att vara vaken så jag gjorde mig iordning och gick och la mig...

Jag är trött.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback