Remember me.

Är hemma och är sjuk idag. mår inge vidare, men jag tror jag kanske orkar jobba imorgon.

Har precis sett klart Remember me, som legat på min hårddisk huuuur länge som helst. Den var inte alls som jag trodde! den var bättre. Definetivt värd att se. om inte annat för att få se Pattinson i nått annat än blodsugande vampyr.



Fy så jag fryser! går med massor med kläder, sover med raggsockor och dubbla täcken. nu får dom ta och sätta igång elementen!

I fredags var jag på personalfest, yes min första personalfest! :D för jag har långtidsvik till och med dec.... vi sjöng och minglade och ett litet gäng gav sig ut på krogen och sjöng karioki. Sov i vallentuna och kom hem vid 1 dagen efter. på kvällen halvsov jag hos en kmpis framför en film tills min lillebror messade att hunden spytt. så jag fick torka spya det första jag gjorde när jag kom hem vid 12. Igår spenderade jag större delen av dagen framför tv. kollade repriser och kom ifatt.

 


Kommentarer
Postat av: Wynja

Kunde väl bror torkat upp!!? Jäkla unge!

2010-10-11 @ 19:29:59
URL: http://www.wynja.dinstudio.se
Postat av: Simone

Wynja mig gör det inget, för Jonas hadde varit ute med honom och gett honom mat.

2010-10-11 @ 21:41:09
Postat av: farmor

Krya på er, både hunden och du.

Jag fryser oxå, det tar ett tag inan man vänjer sig vid kylan på hösten.

kram

2010-10-12 @ 08:14:03
Postat av: sabine

Jag älskar remember me! Åh... Robert.. han är ju en fantastisk man! Eller hur ;)

2010-10-14 @ 14:45:49
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback