Hönan Agda - 69

Så ska man försöka berätta vad som hänt senaste veckan då jag är välldigt dålig på att blogga. Jag jobbade lite smått förra veckan och efter jobbet i torsdags åkte jag till solsta och där har jag varit hela helgen. jag jobbade i fredags oxå men efter det har vi mest legat i vardagsrummet och kollat på film bara jag och syster. i lördags åkte vi in till solna på 30-års fest. träffade alla goa människor. i söndags åkte vi tillbaka till solna och böt bil innan vi åkte till norrtälje.

Väl hemma märkte jag att Assar haltade, panik! frågade vad som hänt och han hadde hoppat snett över nån stock ute bara några minuter innan jag kom hem. jag har kollat benen och tassarna på honom men jag värken ser eller känner nått. inte heller Assar reagerar när man klämmer och känner så antagligen är det bara en muskelsträckning eller nått. han verkar inte ha ont. men det blir mycket vila och korta promenader som gäller tills han är bra. Just nu ligger han och sover i sin säng. :)

När jag kom hem igår så låg det ett kuvert/packet på min säng adresserat till Fröken Simone Danielsson. jag såg vem det var ifrån direkt på dem små ilustrationerna som var på. Och innuti låg ett guldkorn. En Cornelis Vreeswijk Singel i perfekt orginalskick. Hönan Agda från 69. LOVE IT!


Den håller jag HÅRT i.


Kommentarer
Postat av: Erica

Hålla tummarna för att det går över snart, inte kul med skadade djur:(

2010-09-13 @ 21:50:37
URL: http://itan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback