Buss trubbel.

Åhh underbara snö. vad jag älskar ers gnistrande höghet. era kyliga små stickande flingor som tränger in överallt, er mysiga kyla och tungt pulsande snödrivor.

Eller nej. Nu räker det va?

Inställda bussar, snöstorm, höga drivor, centimeter djup snö som är svårt att pulsa i. nej nu räker det. nu får det ta och bli vår tamej faaaan.

Jag gillar snö, och är UPPRIKTIGT glad över den här vintern vi haft, verkligen. men nu vill jag inte ha mer snö. nu räker det.

Idag kom jag inte iväg till jobbet pgr av att ALLA bussar inom stockholm var inställda. jag tog mig ingenstans! jag gick upp kvart i fem, tog en dush fixadefrukost och kikade in på fb då jag såg att nån skrivit om att alla bussar var inställda, jag gick genast in och kollade sl ochmycketriktigt. ALLA bussar var inställda. jahapp. bara höra av sig till jobbet och berätta och vänta på en förbättrning. och den kom. vid halv 1 började 676 till stockholm gå. men ingen buss i täby. nehepp..

så därmissade man en dag på förskolan :(

Nu tar jag mig inte till vallentuna för att bussarna inte går. och jag ska skulle träffa folk och vara social... ännu mera :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback