Fab helg.

Är ledig idag så jag tog sovmorgon till 9 då min tvätttid började. jag ska till läkaren vid 1 så jag tog ut en semester dag.
passa på att göra lite jag inte hinner annars.

Igår hadde vi Föräldra möte på jobbet. gick bara bra och jag känner mej helt accepterad av föräldrarna :)

Helgen spenderades mestadels i stockholm. på lördagen befann jag mig på Sugar bar med ett gäng burlesk älskande människor. awsome! Sov kvar och på söndagmorgon bestämde jag mig för att INTE stressa iväg till bussar och tunnelbanor, som om jag inte har nog med det i veckorna liksom. så jag låg kvar på soffan, under täcket och bara va tillsamans med underbara människor. kom således hem till norrtälje vid 4 tiden. och eftersom jag så snällt lovat våran 15 åring att han skulle få vit-choklad muffins av mig i fyllaår present så fick jag på en gång ställa mig och baka dem. SEN ska jag säga er, sen tog jag en lång dusch.

så, bra redovisning av helg. nu ska jag städa lite här innan jag går ner i tvättstugan för att sen ta en dusch och göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback